24 Ocak 2015 Cumartesi

Mac Face and Body Fontoten Incelemesi




Merhaba !

Bugün MAC Face & Body fondotenin incelemesini yapıyorum. Öncelikle yapısından bahsetmek istiyorum. Ürün su bazlı olduğundan oldukça ince bir yapıya sahip, kullanmadan önce çalkalamanız lazım çünkü dibe çökme yapıyor. Her kullanım öncesi çok iyi şekilde çalkalamak gerekiyor.  

En önemli kısmı olan görünüşüne gelelim. Islak bitişli bir ürün ve gerçekten çok doğal, kendi cildiniz gibi duruyor ama sağlıklı bir ışıltı katarak. Bu fondoteni yüksek kapatıcılık beklentisi olanlar almasınlar öncelikle bunu belirtmek istiyorum. Az kapatıcılıkta bir fondoten, kapatıcılığını artırmak isterseniz birden fazla kat uygulayıp orta kapatıcılığa ulaştırabilirsiniz. Veya başka bir fondoten ile karıştırıp kapatıcılığı artıra bilirsiniz.

Bende ki N1 en açık rengi, fazla kapatıcılık aramadığım için yüzümde makyaj yokmuş gibi doğal görünümlü olmasını çok seviyorum . Bittiğinde de kesinlikle  alacaklarımdan.
Ürünün 50 ml ve 120 ml'lik iki boyu var. Küçük olan 79, büyük olan 105 TL.
MAC ürünlerini www.maccosmetics.com.tr ve MAC mağazalarından size en uygun rengi deneyip alabilirsiniz.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizinde varsa önerileriniz lütfen paylaşın..


beauty with heart

3 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takip ediyorum. Bisey sormak istiyorum bu fondoten sivilce izlerini lekeri kapatmiyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  2. az kapaticilikta bir fondoten sivilce izlerini malesef kapatmaz ama baska bi fondoten ile karistirip uyguladiginda o zaman sivilce izlerini kapatmis olursun ...

    YanıtlaSil
  3. Rengine karar verebilsem almak istiyorum ama güvenemiyorum. Netten alacağım için malesef :( bu arada instagramdan keşfettim blogunuzu.. Ben de beklerim :)

    YanıtlaSil