21 Ocak 2015 Çarşamba

LIP BALM DOSYASI


Merhaba!
Blog yazmaya yeni başladım umarım yazımı ve yorumlamamı beğenirsiniz.
Ben tam bir lip balm hastasıyım :) Daha doğrusu dudakla ilgili bütün ürünlere bağımlıyım sanırım. Ne kadar alırsam alayım yetmiyor. Bugünde son zamanlarda kullandığım dudak koruyucular hakkında bilgi vermek istedim.


Nuxe reve de miel: Kendisi en sevdiğim olur. Bu aralar elimden düşmüyor. Yapısı odukça yoğun, dudakta mat duruyor. Portakalımsı cupcake gibi bir kokusu var. Her sürüşümde yiyesim geliyor.  Ben eczanemizde.com'dan sipariş ettim fiyatta gayet uygun. Kesinlikle bittikçe alcaklarımdan...

Maybelline baby lips: Bence bu da çok abartılan lip balmlardan.  Hafif kırmızı renk verdiği için arada bir kullanıyorum. Bendeki cherry me eğer dudaklarınız benim gibi çok kuruyorsa yeterli gelmeyebilir dudak çizgilerinin arasına dolup kötü bir görüntü yaratabiliyor tekrar alırmıyım almam :)

Khiels lip balm :  Yoğun kıvamlı, yoğun nemlendiricili bir ürün. Jöle kıvamında, dudaklara parlaklık veren bir yapısı var. Kokusu bir harika tam anlamiyla mango kokuyor. Khiels'in diğer cilt bakım ürünlerinide severek kullanıyorum ...

Essentials lip balm wiht almond oil : Oriflame'den sipariş ettiğim bir nemlendirici. Bunuda seviyorum güzel nemlendiriyor . E vitamini ve doğal Badem Yağı içeren yumuşatıcı balm. Bu 2.si bittikçe alcaklarımdan ama sanırsam yılbaşı zamanında üretiliyor....

Clinique chubby stick baby tint : Bendeki  03 budding blossom rengi. Clinique markasını seviyorum. Elimde bir çok cilt bakım ve makyaj ürünü mevcut. Yakın zamanda clinique chubby ailesine yeni bir ürün ekledi baby tint.. Yapısı ıslak bitişli, nemlendirmesi güzel. Dudaklara uygulandığında doğal dudak rengini belirginleştiyor...

Nivea fruity shine watermelon : Nivea'nın dudak nemlendiricilerini kullanmayanımız yoktur heralde.Nivea karpuzlu kokusu güzel. Kıvamı ve kalıcılığı diğer nivea dudak nemlendiricilerinden farklı değil. Tek farkı dudaktaki görüntüsü bence . Uygun fiyatlı,hafif renk veren bir dudak balmı arıyorsanız Nivealar ideal...

 Liposan lipcare passion fruit / cherry : Passion fruit kokusu rengi tadı herşeyi mükemmel. Bi diğer nemlendici kirazlı bunlarda aynı nivea markasının dudak nemlendiricileri gibi. Ben bunları yunanistandan almıştım bittikçede alcaklarımdan ...

Sizler için seçtiğim dudak balmları bunlardı. Denemek istediğim daha bir çok dudak balmı var. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizinde varsa önerileriniz lütfen paylaşın..


beauty with heart

4 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu okudum cok begendim :) cilt bakimi hakkindada yazarmisiniz ?

    YanıtlaSil
  2. bir sonraki yazım cilt bakımı hakkında olucak beğenmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Nuxe balma sadece eczanelerden mi ulasabiliyoruz?

    YanıtlaSil
  4. merhaba Nuxe' u büyük eczanelerden ve dermo eczanelerden satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil