22 Ocak 2015 Perşembe

Clinique Cilt Bakım

Merhaba !

Bugün konum Clinique markasının 3 Adımlı Bakım Serisi.
Son yıllarda  gözde markalarımdan birisi oldu Clinique. Bittikçe yenisi alıyorum. Fotoğrafta gördüğünüz benim cilt tipime uygun olan, kuru karma ciltler için üretilmiş 2 numaralı tonik. Clinique stantlarına uğrarsanız ya da Clinique Türkiye'nin web sitesine göz atarsanız cilt tipinizi belirleyebilirsiniz

  Anti-Blemish Sivilce Karşıtı Temizleyici Sabun
Hassas, medikal sabun yüz ve vücuttaki sivilceleri temizleyerek, yenilerinin oluşumunu engelliyor. Ben bu sabunu çok severek kullanıyorum o kadar temiz bir his bırakıyor belki ondan. Denemediyseniz muhakkak deneyin derim memnun kalıcaksınız.

Diğer bir üründe
Clarifying Lotion Arındırıcı Losyon
 2 numaralı cilt tipinin toniği mentollü , cildi ferahlatan bir ürün. Temizleyici sonrası ciltte kalan yağı, ölü deriyi tamamen arındırmak için. Toniği kesinlikle etkili buldum, cildi gerçekten güzel temizliyor. Daha pürüzsüz ve ışıltılı bir cilt hissi veriyor.
 Diğer bir üründe Dramatically Different Nemlendirici Losyon+
 Öncelikle ürünün vaatlerinden bahsedeyim,cildin nem bariyerini %54'e varan oranda güçlendirmesi. Cildin nemi hapsetmesini sağlaması.
 Ben "daha iyisi olamaz" derken ürün DDML+ adıyla yenilendi, öncekinden de uzun süre nem veriyor, hem de daha az miktarda kullanılarak. Çok çabuk emiliyor, gün boyu cildi nemli tutuyor, yüzü parlatmıyor, üzerine her tür ürün rahatça uygulanabiliyor. Kış için çok ideal cildi toparlaması nemlendirmesi açısından çok iyi. 

Sağlıklı bir cilt için en önemli şeylerden biri3 adımı düzenli olarak uygulamaktan geçiyor,
1. Adım Temizleme,2.Adım Arındırma,3. Adım Nemlendirme, diğer bir önemli nokta ise cilt tipinize uygun ürünleri kullanmaktır.Clinique'de her cilt tipine uygun ürünü bulacağınıza eminim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizinde varsa önerileriniz lütfen paylaşın..

beauty with heart

4 yorum:

  1. Merhabalar blogunuzu severek takip ediyorum, benim de en buyuk sorunum yuzumde ki siyah noktalarım :( bugune kadar bir ton sacma sapan kozmetik icerikli urunler kullandım ama pek faydasını goremedim.. arkadaslarım da bana qlinique markasının urunlerini oneriyolar ama pahalı urunler oldugu icin yine ise yaramazsa diye cesaret edip alamıyorum.. siyah noktayla ilgili onerebileceginiz urunu var mı ??

    YanıtlaSil
  2. merhaba herkesin sorunu siyah noktalar. Öncelikle Clinique mağazasına gidip cilt tipine en uygun ürünü deneye bilirsin. Yazımda bahsettiğim gibi 3 adımı düzenli olarak uyguladıktan sonra siyah noktalarının azaldığını göre bilirsin. Tabi sonrası siyah noktalar tekrar oluşmaması için gözenek küçültücü serumlar kremler kullana bilirsin. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Iyi aksamlar benim cok kuru bir cildim var sizce ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi akşamlar cildinize en uygun nemlendiriciyi seçmeniz gerekiyor .Cildinizi iyi nemlendirmediğiniz için kuruyor. Ben şu sıralar Kiehls Ultra Facial Cream'ini kullanıyorum cildimi 24 saat nemli tutuyor size tavsiye edebilirim deneye bilirsiniz.

      Sil