26 Mart 2015 Perşembe

Favori Diş Macun'um


ARM & HAMMER Advance White 3 Tona Kadar Beyazlık



Merhaba !!!

  Bugün size favorim olan diş macunu hakkında yazıcam. Öncelikle ben dişlerime çok önem veririm ilk dikkatimi çeken noktada dişlerdir karşımdaki insanda. Günde 3 kere fırçalamaya özen gösteririm, dişlerime özen gösterdim için bir sürü diş macunu denedim deniyorumda :)  3 hafta önce watsons'ta görüp aldım deneyelim bakalım dedim. İyikide almışım Arm & Hammer diş macununu o kadar memnun kaldım ki dedi gibi ciddende beyazlatıyor şu aralar başka bir diş macunu kullancağımı sanmıyorum. Kokusu hiç yok ferahlatma özelliğide yok bildiğiniz tadı karbonat.

Vaad ettiği herşeyi yerine getiriyor :

Amerika'nın en çok bilinen ilk markası arasında yer alan ve bir klasik haline gelen diş macunu Arm&Hammer ile beyaz dişler bile artık 3 tona kadar daha beyaz !!

Birçok beyazlatıcı diş macununun içeriğindeki kimyasallar dişlerinizi temizlerken diş minesine zarar verebilir. Arm & Hammer'ı diğer diş macunlarından ayıran en belirgin özelliği, içerisinde doğal bir mineral olan Karbonat’ın inceltilmiş mikrogranüller halinde bulundurmasıdır.
Doğal Karbonat en düşük aşındırma kat sayısına sahip olduğundan diş minesine zarar vermeden beyazlatmaktadır.
  • 3 tona kadar güvenle beyazlatır,
  • Sigara, kahve, çay gibi maddelerin diş minesi üzerinde bıraktığı lekeleri çıkartır,
  • Diş yüzeyini hassas biçimde ve derinlemesine temizler.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizinde varsa önerileriniz lütfen paylaşın..

Unutmayalım ki gülüşümüz en güzel makyajımızdır !!!!!

1 yorum: